wtorek, 24 lipca 2012

Pharmaceris H, Keratineum - poszukiwanie idealnego szamponu

Poszukuję od dłuższego czasu szamponu, który nie robiłby ulizanych włosów po dwóch dniach, nie powodował wypadania włosów i nie podrażniał skóry. Wydaje mi się, że ten szampon spełnił swoje zadanie ALE tylko do połowy opakowania. Później włosy znowu zaczęły lecieć, a nie używam obciążających odżywek... Chyba przyzwyczaiła mi się do niego skóra głowy. Łykam skrzyp, nie stosuje odżywek bez spłukiwania bo po nich mam straszny świąd:D  Kupiłam wczoraj nowy Timotei z różą z Jerycho- nie sprawdzałam starego składu, więc może coś faktycznie ulepszyli.
Dostępność: Apteki, SuperPharm
Cena: 24zł- z kartą Life style można kupić znacznie taniej!



Poniżej fota, a skład dostępny na wizażu.
Szampon Pharmaceris jak się można spodziewać;p



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o nie umieszczanie obraźliwych komentarzy ani o nie reklamowanie swojego bloga na moim!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...