poniedziałek, 3 września 2012

Avon nail experts - odżywka strong results

Czy Avon może zrobić fajną odżywkę do paznokci, która nie będzie lakierem bezbarwnym, nie przynoszącym żadnych efektów? Może:D
Mowa tutaj o odżywce strong results. Najbardziej podoba mi się w niej to, że wsiąka ona w płytkę paznokcia.Poprzez to mam wrażenie, że ona naprawdę działa;)
Zdjęcie pochodzi ze strony  http://reviews.avonshop.co.uk
Nie jest więc to dobry pomysł, aby stosować ją jako bazę pod lakier. Dodatkowo posiada przyjemny zapach, taki marcepanowy?
Konsystencja jest dość rzadka, przez co odżywka jest wydajna.
Lubię ją stosować kiedy wiem, że robię sobie przerwę od malowania. Wtedy smarują nią paznokcie parę razy dziennie. Niech wsiąka moc!:D
Kosztuje ok 10zł, za 12ml pojemności.

1 komentarz:

  1. Nie używałam jej nigdy, chyba dlatego, że ja jednak zawsze mam pomalowane paznokcie.;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie umieszczanie obraźliwych komentarzy ani o nie reklamowanie swojego bloga na moim!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...