wtorek, 18 września 2012

Timotei Jericho Rose - szampon Lśniący blask

Dzisiaj napiszę troszeczkę o szamponie Timotei.


Na opakowaniu znajduję się mało informacji. Producent nas nie bajeruje i nie ma wizualizacji włosa przed i po;) Dowiadujemy się, w sumie jedynie, że szampon zawiera naturalny ekstrakt z oleju sezamowego, natomiast nie zawiera parabenów. Równie jest informacja o nowym opakowaniu. Szampon ma dość długi skład. Zawiera SLS, ale na piątej pozycji posiada wspomniany ekstrakt. Konsystencja kosmetyku to rzadka galaretka, ma również przyjemny zapach. Jednak z niczym mi się nie kojarzył, dlatego nie mogę napisać, ze pachniał kwiatami:) Włosy podczas mycia skrzypiały z czystości. Nie przetłuszczały się, skóra głowy tez nie swędziała. Nie zauważyłam obiecanego blasku,  ale szkody szampon mi też nie wyrządził. Jedyny minus to taki, że włosy wypadały mi po nim bardziej, niż po tym szamponie. Kupię ponownie produkty marki Timotei, ale pewnie jaką inną wersję:) Szampon jest stosunkowo tani i łatwo dostępny.


3 komentarze:

  1. Jestem ciekawa tych nowych szamponów Timotei. Czekam na opinię o innym z serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Planuję go w przyszłości wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja go dzisiaj kupiłam razem z odżywką. Pamiętam starą wersję odżywki - piękny zapach, ale bardzo kiepska w działaniu (bo nie działała wcale). Tutaj już po jednym umyciu widzę różnicę:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie umieszczanie obraźliwych komentarzy ani o nie reklamowanie swojego bloga na moim!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...