sobota, 8 września 2012

Color Alike 201 - Wielki Błękit

Lato już się kończy, a u mnie na paznokciach typowo wakacyjny kolor, czyli CA Wielki Błękit.
Color Alike posiada świetne kolory i konsystencje lakierów.
W tym przypadku do pełnego krycia wystarczą dwie cienkie warstwy. Lakier zasycha dość szybko. Pomalowałam paznokcie 30min przed pójściem spać, myślałam "co ja głupia robię, nie ma bata, będę miała wzorki'. Na szczęście, rano niczego takiego nie było;)
Przepraszam za skórki, zdjęcie robiłam w drodze do pracy

Kolor jest boski, nazwa trafiona idealnie. Jest to naprawdę wielki błękit.Lakier nie posiada drobinek, jako top użyłam Essence top sealer.
Lakier kosztuje 10zł. Polecam, jak każdy CA. Są naprawdę dobre.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o nie umieszczanie obraźliwych komentarzy ani o nie reklamowanie swojego bloga na moim!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...