niedziela, 9 września 2012

Essie 74 tart deco

Dzięki promocji w SuperPharm stałam się posiadaczką mojego pierwszego Essie Tart Deco. Przecena -25% to doskonała okazja na zakup lakierów;) Jest to piękny, typowo łososiowy odcień.
Zapłaciłam za niego 26zł z groszami. Jak na taka cenę, która i tak jest promocyjna, spodziewałam się zachwytu podczas malowania. W tej cenie jednak dostałam lakier, który prześwituje nawet po dwóch warstwach! Do uzyskania koloru jak w buteleczce użyłam 3 warstw. W przypadku CA, które kosztują ok 10 zł wystarczy czasami jedna lub góra dwie warstwy. W dodatku podczas wysychania powstały pęcherzyki powierza  szczególnie widoczna na palcu wskazującym. Konsystencja tego lakieru też nie jest idealna. jest bardzo wodnista. Jestem natomiast pod wrażeniem czasu wysychania. Jest to idealny lakier, jeżeli wychodzimy i potrzebujemy szybko pomalować paznokcie. Dodatkowo Essie posiada bardzo wygodny pędzelek.
Podsumowując, skoro jest to tak chwalony lakier dam szanse innym kolorom. Może trat deco tak ma...
Dowiem się również jak Essie sprawuje się na paznokciach przy myciu naczyń;)
Wydaje mi się, że jego dobrym zamiennikiem były lakier Catrcie. Co o tym myślcie?



Na zdjęciach Essie bez topa, Jako bazy użyłam Avon revitacool base coat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o nie umieszczanie obraźliwych komentarzy ani o nie reklamowanie swojego bloga na moim!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...