czwartek, 6 września 2012

Flormar - lakier optycznie wybielający paznokcie

Na weekendzie udałam się do Bonarki gdzie odwiedziłam sklep Dominiki.
Zakupilam dwa lakiery Flormaru:

  • optycznie wybielający płytkę paznokcia
  • pretty nr 23





Jestem zachwycona tym lakierem. Znajduje się on w kartoniku, na którym umieszczone są szczegółowe informacje jak np. działanie czy skład. Wyrzuciłam już opakowanie, więc nie przytoczę co jest na  nim umieszczone, ale na szczęście zrobiłam zdjęcia;)
Lakier posiada bardzo wygodny pędzelek. Jest to mój pierwszy lakier Flormaru, ale wydaje mi się, że wszystkie z tej serii (nie pretty) taki mają. Daje takie on mleczne, półmatowe wykończenie. Na stopach dałam jedną warstwę. Wyglądają bardzo naturalnie i paznokcie są zdecydowanie jaśniejsze. Na dłoniach miałam klasycznie dwie warstwy. Pięknie wygląda - dłonie prezentują się tak "czysto". Pamiętajmy: wybiela on optycznie, więc po zmyciu nie oczekujmy prawdziwego wybielenia;) Po czterech dniach zaczął lekko odpryskiwać  Nieźle jak na lakier bez bazy i topa:)
Wybaczcie za mało zdjęć "na paznokciach" ale skórki mi odmawiały posłuszeństwa.
Prześwity nie są widoczne na żywo. Aparat mi chwyta same niedoskonałości...
Koszt z tego co pamiętam 11,90 zł

1 komentarz:

  1. gdzie go zakupiłaś? muszę go wypróbowac:)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie umieszczanie obraźliwych komentarzy ani o nie reklamowanie swojego bloga na moim!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...